Často kladené otázky

MATRACE

Dají se vyrobit matrace v atypickém rozměru?

Ano, všechny matrace vyrábíme na míru i v atypickém rozměru s přesností 1 cm (u matrací kolekce Activ jsou určitá rozměrová omezení).

V jakém stavu nám dorazí matrace?

Pěnové a ekonomické matrace dodáváme vakuově balené a srolované, ostatní matrace dodáváme v původním tvaru.

Můžeme matraci využívat hned po rozbalení?

Pokud byla vaše matrace doručena ve srolovaném vakuovém balení, nepoužívejte ji ihned, ale postupujte následovně: Uložte balení na rošt nebo vodorovný povrch. Vakuový obal opatrně nastřihněte a odstraňte, POZOR, nepoškoďte potah matrace ostrým předmětem.

Matraci bez používání nechte volně nataženou 48 - 72 hodin, aby nabyla původní tvar a rozměr.

Do uplynutí této doby na matraci nestoupejte, nesedejte a nelehejte si na ni, či jiným způsobem matraci nezatěžujte.

Může to nenávratně narušit její vzhled, funkční a rozměrové vlastnosti. Pokud jste si zakoupili matraci dodávanou v původním tvaru, můžete si ji užívat hned po rozbalení.

Jak hluboko je třeba zapustit matraci do rámu postele?

Všechny naše matrace jsou stabilní, drží svůj tvar a mohou tedy být používány i volně, bez jakéhokoli zapuštění do rámu postele.

Proč je potřebné matraci pravidelně otáčeť?

Pravidelné otáčení matrace prodlužuje její životnost, proto je dobré otáčet ji na obě strany, i ve směru hlava-nohy. U matrace, které se požívají jen z jedné strany (Exclusive: X5, X6, X7, Activ: A4, A5) doporučujeme otáčet ve směru hlava-nohy.

Co se považuje za proležení matrace?

Za proležení matrace se považuje, pokud její snížení tvoří více než 10% z celkové výšky matrace (např. má-li matraci 20 cm, za proležení se považuje deformace o výšce 2 cm a více).

Kdo matrace a ostatní zboží doručuje?

V maximální možné míře využíváme vlastní dopravu, abychom měli jistotu, že k Vám přijde zboží v nepoškozeném stavu.

Je možný osobní odběr?

Osobní odběr je možný po dohodě v našich prodejnách, resp. ve skladu v Praze. Je možnost si matrace vyzkoušet? Ano, na našich prodejnách si matrace můžete vyzkoušet. Seznam našich prodejen naleznete na našem webu: ložnicová studia VEGAS a partneři.

Jaké způsoby platby jsou možné?

Možná je platba v hotovosti nebo převodem na účet na základě zálohové faktury.

Máte poradenství při výběru matrace?

Ano, máme odborně školený personál v každé prodejně.

Je při výběru matrace důležitý rošt/podklad?

Výběr roštu je stejně jako výběr matrace velmi důležitý. Všechny naše matrace s taštičkovým jádrem lze používat na pevném i lamelovém roštu. Pěnové matrace z kolekce Activ a latexové matrace z kolekce Ecolatex je třeba uložit na lamelový rošt. Pro taštičkové matrace kolekce Comfort a Modern je třeba mít mezery mezi lamelami, resp. latěmi v roštu max. 6 cm. U matrace kolekce Exclusive je třeba dodržet mezery max. 4,5 cm (kromě modelu X7, kde je max. mezera mezi latěmi/lamelami 3 cm). Pro matrace z kolekce Ecolatex je stanovená max. mezera mezi lamelami na 4,5 cm a u pěnových matrací (kolekce Activ) je to 8 cm. Jelikož lamelový rošt svojí pružností umocňuje ortopedické vlastnosti lůžka a zároveň i prodlužuje životnost matrace, my svým zákazníkům doporučujeme takový typ roštu.

Nabízíte možnost odvozu starých matrací?

Ano, nabízíme jejich odvoz za drobný poplatek.

Vynese nám kurýr matrace do patra?

Standardně dodáváme zboží za první uzamykatelné dveře. Vynáška na vyšší patro je zpoplatněna v závislosti na patře a zda někdo řidiči při vynášení pomůže.

 

POSTELE

Jaké druhy postelí máte v sortimentu?

V naší nabídce naleznete kované postele  z dílny kvalitního a uznávaného českého výrobce.

Umíte dodat i postel v atypickém rozměru?

Máme několik rozměrů, které považujeme za standardní, ale pokud Vám nevyhovuje šířka nebo délka, téměř u každého modelu je možné vyrobit postel i v celkovém atypickém rozměru.

Mají vaše postele úložný prostor?

U postelí si zákazník sám zvolí, zda si přeje postel s úložným prostorem. V případě kovaných postelí je možno zvolit si úložný prostor formou zásuvky pod postel.

Obsahuje postel i rošty a matrace?

Protože jsme zastánci názoru, že každý člověk má individuální požadavky na kvalitu svého lůžka, upřednostňujeme prodej těchto komponentů zvlášť, aby si každý mohl vybrat dle svých potřeb a požadavků.

Jak se postele dodávají?

Postele se dodávají v demontovaném stavu, důkladně zabalené, aby při přepravě nedošlo k poškození.

Dokážu si smontovat postel sám?

Ke každé posteli poskytujeme podrobný návod k montáži. Jednotlivé díly jsou předpřipravené, takže montáž postele lze zvládnout poměrně jednoduše.

Poskytujete i vynášku a montáž?

Dovoz zboží za prvé uzamykatelné dveře je samozřejmostí. Pokud potřebujete postel vynést do konkrétního patra, resp. smontovat, jsme připraveni tuto službu poskytnout za poplatek v závislosti na patře a náročnosti montáže.

Odvezete mi starou postel?

Starých postelí Vás zbavíme a ekologicky je zlikvidujeme za mírný poplatek.

Máte v nabídce i ostatní ložnicový nábytek?

V našem sortimentu se nacházejí noční stolky, komody, skříně, různé policové systémy, atp. Na naší stránce je najdete u konkrétní Vámi zvolené postele mezi vhodnými doplňky.

 

ROŠTY

Jaké druhy roštů nabízíte?

V sortimentu máme rošty pevné, lamelové, polohovatelné s mechanickým nebo elektrickým polohováním.

Jaká je nosnost vašich roštů?

Základní nosnost je 120 kg.

Jak si mám stanovit nosnost roštu?

Potřebné je spočítat hmotnost matrace a osoby, která bude na posteli spát.

Jaký rošt je pro mě vhodný?

Ve výběru optimálního roštu Vám pomůže článek v naší poradně, resp. školený personál v prodejnách nebo online na našem webu. Zmíněný článek naleznete zde: Jak vybrat podklad?

Umíte vyrobit rošty i v atypických rozměrech?

U každého roštu máme uvedeno, v jakých rozměrech je možné jej vyrobit.

 

ANATOMICKÉ POLŠTÁŘE

Proč si mám koupit anatomický polštář?

Pro kvalitní spánek jsou velmi důležité i správná poloha a pohodlí Vašeho krku a šíje. Hlavně trpíte-li bolestmi v oblasti krční páteře, je pro vás správný anatomický polštář v podstatě nutností.

Z jakého materiálu jsou vaše anatomické polštáře?

V naší nabídce naleznete hlavně ortopedické anatomické polštáře z přírodního latexu. Jejich flexibilita a ergonomický design Vám umožní dosáhnout úplného uvolnění a maximálního pohodlí. Pro ty, kterým latex jako materiál nevyhovuje, máme také verze anatomických polštářů z paměťové pěny. Ten správný polštář si tak vybere každý.

Mají anatomické polštáře stanovený tvar?

Anatomický polštář by měl svému názvu odpovídat tím, že jeho tvar, tvrdost a použitý materiál dokonale vyhovuje uživatelské anatomii a požadavkům. Proto nabízíme anatomické polštáře různých tvarů, tuhostí a materiálů, aby si každý mohl pro sebe vybrat ten nejlepší.

 

CHRÁNIČE

Proč si mám koupit chránič a utrácet zbytečně peníze, když má matrace snímatelný a pratelný potah?

Chránič už podle svého názvu slouží k ochraně matrace. Jeho cena ve srovnání s matrací, nebo i s potahem matrace je zanedbatelná. Kromě toho usnadňuje údržbu lůžka. V případě, že na posteli spí malé dítě, správný chránič zabrání pronikání vlhkosti do matrace.

Když si koupím matraci v atypickém rozměru, umíte mi dodat i vhodný chránič?

Samozřejmě ano. Rádi pro vás vyrobíme chránič dle vašich požadavků na všechny tři rozměry (šířka, délka, výška).

 

DOBA DODÁNÍ, DOPRAVA, PLATBA

Jaká je dodací doba?

Máme-li matrace skladem, dodáváme je v průběhu několika dní. V jiných případech je dodací doba cca 2-4 týdny.

Kolik stojí doprava?

U nás je doprava zdarma u zboží nad 1000 Kč.

Jakou přepravní spoločností doručujete matrace?

Rozvoz zboží provádíme vlastním autem na celém území České republiky, případně přepravní společností PPL.

Je možné dohodnout přesný čas dodání?

Snažíme se vyjít vstříc v maximální možné míře a na termínu dodání se se zákazníky dohadujeme minimálně den předem.

Mám od vás zmeškaný hovor / Přišla mi SMS, že mi budete doručovat zboží. Je potřeba na to odpovědět?

Ano, je to důležité. Pokud jsme Vás nezastihli, odepište nám nebo zavolejte zpět, prosím. Když nám potvrdíte, že budete v daném čase na místě a zboží přeberete, zařadíme ho do rozvozu, naložíme do auta a už se na něj můžete těšit. Pokud na SMS nebo náš telefonát nezareagujete, prodlouží Vám to dobu dodání – zboží se totiž nemůže vyexpedovat a my Vás budeme ohledně doručení opět kontaktovat o pár dní. Zboží, které jsme si vybrali, máte skladem.

Proč mi ho nepošlete hned?

Naše zboží je převážně velké a těžké, proto jej doručujeme vlastní dopravou, díky čemuž umíme zaručit bezpečné doručení a šetrnou manipulaci se zbožím za výhodnou cenu. Naši řidiči mají pečlivě navržený plán rozvozů pro celou Českou republiku, kterým se řídí.

Nyní máte akcie 1+1, budou i příští týden?

Akce a ceny se průběžně mění a vždy platí ty aktuální.

Proč mi nepošlete zboží objednané na zakázku na dobírku? Proč je potřeba za zboží na zakázku zaplatit předem?

U zboží na zakázku je třeba uhradit celou platbu za zboží předem. Protože zboží vyhotovené na zakázku nepředstavuje standardní nabídku a vztahují se na něj zvláštní podmínky podle zákona, nelze jej vrátit.

Bojím se zaplatit za zboží předem. Mohu vám důvěřovat?

Nejsme na trhu nováčci. Na slovenském a českém trhu působíme od roku 2011. Náš e-shop je ověřený, 100% zákazníků, by jej doporučovalo dál a máme množství příznivých recenzí.

 

REKLAMACE

Za jak dlouho vyřídíte reklamaci?

Podle zákona je časový limit pro vyřízení reklamace 30 dní. My se však snažíme vyřešit je co nejdříve.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

V případě reklamace je vhodné kontaktovat prodejnu, kde jste zboží zakoupili, a tam Vám naši kolegové vysvětlí přesný postup.

Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena nekompletní zásilka nebo nesprávný produkt?

V případě, že Vám byla dodána nekompletní objednávka, neprodleně nás kontaktujte na objednavka@matrace-vegas.cz. Budeme se snažit vzniklou situaci vyřešit co nejrychleji k Vaší spokojenosti.

šípka späť hore.jpg

+420 777 642 115
Navigace